mjahaa...

håller på att fixa med akvariumet.. äntligen..! Farmor var så jätte mkt snäll att hon sponsrade mig med pengar så jag kunde köpa ett nytt.. tack så jätte jätte jätte mycket farmor! :)

mycket har hänt i helgen då jag å gunnar var husvakt/djurvakt vid min moster... vi fick låna deras bil så vi kunde åka lite, men jag tror ärligt inte jag och gunnar ska åka något motorfordon tillsammans... ärligt..!:P


Snart är det julafton... jag har fått julkänsla NU! :O helt sjukt... nu efter jag fixat med fiskarna ska jag slå in julklappar.. :D
Min brors julklapp är fan lätt bästa.. hahahahaha!



Kommentarer
Postat av: gunnar

nä jag tycker den till ella var roligare :D

2009-12-22 @ 18:39:21

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0