fiiiiiiiint

jag längtar tills ikväll.. snart ska jag kanske gå ut å vara social med folket som är här.. vette fasen vad som händer annars.. hehe...

idag fick jag mitt nya bord till akvariumet.. tack maria :D fick ju även en bokhylla (som var i 100000000 delar) och ett eller om det var två till bord?? som tack och lov fåår stå kvar vid dom!:)

nyss vare ljust ute.. nu är det kolsvart ute.. :/ kanske ska man ta å dra sig i kragen, klä på sig bättre kläder (går ju som vanligt i en munktröjja å mina mjukisar, hade faktiskt klänning igår!!!!) så jag ser lite anständig ut.. eller?


näääh.. nu måste jag dra mig utåt i köket och var social.. tjoho:D

Kommentarer
Postat av: Maria

Vassego, fast det känns som den är i fler delar därför jag inte vill ha den å sätta ihop den mer.. fast den är ju fin :) när den väl sitter ihop

2009-12-30 @ 08:32:08

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0