woho...

Sitter i lägenheten nu å diggar musik... väntar på att min Sambo ska komma med monopol spel och sin pojkvän.. :) sen ska vi spela lite å leta fjortismusik till festen imorgon...

jag tror jag ska ha en liten inflyttningsfest snart... ska bara ta mig i kragen å bestämma datum sen sätta upp lappar i trapphusen!  trapphusen jaa... eftersom man bor 2 å 2 i ett 6 lägenhets hus... höhöhöhö! nu får Anna fylla 20 så vi kan gå på Silver!;D

nej nu ska ja fixa design till yessis blogg..



tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du tagit över Jimmys lägenhet helt eller? vart är han då?

2009-08-21 @ 10:37:21
Postat av: Till Maria;

Nej jag bor där å tar hand om hans katter å han betalar lägenheten.. han sover vid Helena :P

2009-08-21 @ 14:40:07
Postat av: Maria

Nice deal

2009-08-22 @ 12:24:17
Postat av: Jessica :DD

hejhej§ har frågestund på bloggen ställ en fråga :)!

2009-08-23 @ 11:19:25
URL: http://wadenrudsflikka.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0