kom nyss på...

kom nyss på att jag lovade en gång i tiden att jag skulle skriva att Emil har börjat gått.. haha... det var ett tag sen han började gå såå.. :P men iallafall så har han börjat sagt något som låter som mamma till Lampa.. :P uhja tror vi är Julia :P
kommer inte ihåg hur exakt han säger pappa men men... låtersom pappa typ iallafall... :)

Igår jaa herregud, igår jaa... skäms på mig.. vafan nu höll ja på å skriva massa saker här.. tur det finns sudda knapp... åså fick jag förklara om S eftersom vi DUMT nog FÖRSAOSS LITE! HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!

det var fett kul igår... kubb, fest, fotboll, fest, hångel åså massa dega...
nu fick jag minnes bild från vad Tova gjorde.. ehm... -_-


JAG VILL HA ANNA ANNAKONDA:D

HEJDÄ!! HUWHA!xD


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0