jag får kli!

Vad är det med folk igentligen???
Hur kan dom klä sig så där?? vad äre dom vill visa med sina pytte shorts som knappt slutar neranför troskanten å sen har dom 2 linnen, asså hallå?!

Jag bor vid ett högstadium.. jag ser folk från min balkong och från köksfönstret varje dag... 15 tjejer såg jag bara på en timme som gick klädda sådär... vad tänker föräldrarna med??
Har dom ingen självrespekt?
det är inte fint.. okej med leggings under då äre väl okej.. men asså serri...

Jag lägger in en bild på min syster.. så ni ser... skäms jag??
nej inte alls... blir bara så trött på folk som går klädda sådär -_-
Visa lite självrespekt!!



Dock är min syster det sötaste systern på jorden fast hon hatar mig osv osv.. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja hon är så fin så, men va fan tog underdelen vägen :)

2009-08-30 @ 12:51:12

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0