inte såå...

nje är inte så super sugen på att skriva blogg nu... bloggtorka!! känns som om jag har brådis... fast det bara tar max 6 minuter ner till smb, å jag har tid kl 1... men men...

nu ska ja spela ut mina grannar med lite slipknot... 2pac funka ju inte så då prövar vi med dom.. :P

Idag gick jag upp klockan 6! eller jaa... jag låg kvar i sängen tills Anna skulle dra till bussen 10 över.. så var jag med upp å låste dörrarna när hon gick.. ;)

Jag tror hon dessutom ville bränna ner huset eftersom hon låtit plattat stått på.. haha... Jag vet vi inte använde den igår å hon var den enda som var i köket i morse.. hon kom säkert bara åt den.. ;) jag gick ju å la mig igen å vakna vid 9... skoj..
den stod bara på 3an tror jaa... höhö... kollade inte vad den stod på utan stängde av å gick å dega i soffan...
nej nu måste jag göra mig klar!!! Suck.. -_-


undrar vad som hände med min bloggtorka??

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0