Ingen Rubrik

Det går segt med uppdatering här... sitter inte så mycket vid datorn faktikst... tar mer igen mig å sover..
Har inte sovit hemma mer än 2 nätter på ca 3 veckor... hehe.. skönt faktiskt... dock saknar jag min säng å fiskarna.. :(

Jag spenderade 10 dagar i söderbärke, bodde i Glenn och Maarits hus... det var jätte kul... bodde där med Mantha å alla djuren.. sen så fick vi åka hem å då sov jag hemma i 2 nätter.. Sen förflyttade jag mig till borsans lägenhet... han sover ändå aldrig här tycker jag så jag har snott den... "bor" här med Ebba och Agnes... :)
Idag ska jag ta mitt pick å pack å dra mig hemmåt.. Min mamma har varit stor hjälp med mina fiskar så Tack Mamma! Jag är skylldigt dig en Bil påse för att du städade mitt rum.. haha

Jag har verkligen satt min allergi på prov dom här 3 veckorna... Jag har klarat mig bra än så länge... men ska nog ta det lungt nu ett tag framöver... Skulle inte vilja vara jag om 3 veckors allergi kommer på en gång.. -_- nöt fanny...

Idag ska jag å Mantha fixa till oss till stallet... tänkte ta mina vanliga kläder.. ovanligt eller?? sen ska jag tvinga maria till stallet så vi kan snacka lite om Mailet jag fått.. hihi

nej nu ska jag dra...

Det var dock kul å höra din röst igår... även fast du lät som en robot i latjolajban ;)

Kommentarer
Postat av: Baso

Naw vad söt

2009-08-10 @ 13:24:40
URL: http://www.baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0