25 Tusen!

Ska jag fixa INNAN Jul! Vilket betyder jag säljer jätte mycket grejer..
Hela mitt rum nästan.. haha.. å alla mina hästgrejer..

Jag ska sluta röka & festa (bara om jag får stå för alkoholen) om detta är det som gör så jag kan köpa tillbaka mitt hjärta!!!

Äntligen har någon smart skalle kommit på hur jag ska fixa det här... Jag älskar dej, fan tack så jävla mycket!! :'D


Om det går ska jag låsa mitt sparkonto så jag inte kan ta ut pengar... fan nu är jag lycklig! :'D

Å när jag fått ihop allt ska jag slänga upp pengarna på bordet och be för mitt liv att han säger ja!


...Håll tummarna nu för mig...'


Kommentarer
Postat av: gunnar

<3 (Y)

2009-08-17 @ 21:26:22
Postat av: Anna

Tell me, hur ska du fixart?? <3

2009-08-17 @ 23:24:12
Postat av: Maria

Låter bra, men sen då? Hur ska du ha råd då?

2009-08-18 @ 15:10:42

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0