uhuh?

jaa.. idag vaknade jag halv 7 av mig själv... min första tanke en väldigt ovanlig tanke..:P haha... det är sol ute... så kvart i 7 var jag ute.. gick till stallet å släppte ut alla hästarna. visst är jag snäll?:P å det är ju inte bara å öppna alla dörrar å säga gå ut... nej nej.. man måste gå ut med dom.. en å en! det är 7 hästar! tjoho;P så gick jag hem... å nu sitter jag här.. suck.. det är inte ens någon ide att försöka somna om.. >/ försökte å precis när jag var på väg att somna så ringde David.. jag svarade inte men jag skällde på han ändå, fick ju iallafall se Top model och ugly betty! ^^

Jag fick sms igår från Elgiganten att min telefon är klar.. =) inte för att jag kommer använda den men ändå.. en telefon man köpte i oktober ska väl inte gå sönder å sluta funka efter 4 månader?:S tror inte ens jag använde den så länge heller.. nej nu ska jag ta med mig kaffet å sätta mig ute i den 16 gradiga skuggan;) orkar inte sitta i solen nu.. kommer ändå vara ute i solen sen hela dagen...

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Alek

det är kul med hestarkorv ;P

2009-04-24 @ 11:58:34

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0