Galen på dig!

Jag blir så gahhH!!!!!!!!!!!!! det är fan ett levande djur!! hur fan kunde du behandla honom så? fattar du INGENTING?!
Får jag se dig nu vet jag inte vad jag skulle göra.. ALLA jag har pratat med säger att jag borde anmäla dig.. jag har bildbevis och vittnen.. Frågar man dig om du har det får man till svar ett nej?! är ett jävla papper som bevisar att han är vaccinerad svårt att skicka?! Var det svårt att ringa ett samtal för att få honom chippad???? Du vill inte ens se hur han mår, är det så svårt att ta bilen hit å kolla?!  du kanske inte vill för du vet hur BRA han mår nu.. han får HJÄLP nu!!!!!!!

jag ska spruta flugmedel på dina eksem å låta dina naglar växa så du inte ens kan gå!
jag ska endast ge dig två köttbullar för du ska bli så smal som en "arab" ska bli!
jag ska göra dig så fet att du inte ens orkar springa!
jag ska stänga dig ute från dina vänner, men du ska få se dom!
Dessutom ska jag fixa en snevriden och förliten tröja du ska ha på dig och jobba och hoppa i!


Jag ska göra allt du gjorde mot min Ängel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Din lilla !)/(&"#%("?#@!!!!!!!!!!!!!!
Jag hatar dig med hela mitt liv, Samtidigt är jag väldigt tacksam för att du lät oss köpa honom...
Störda människa

Kommentarer
Postat av: Alek

sluta vara så arg. jag tror inte hon har menat det.

PINGPONG!

2009-04-16 @ 11:08:48
Postat av: AnnaPanna

CP MÄNNISKA !!! vi hatar henne!!!!!! :@@@@@@@@2

2009-04-16 @ 20:15:09
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/
Postat av: jenny

Shit...:(

Men vem är alek ?

Tror inte den vet så mycket om detta och enligt mig har den inget att säga

2009-04-17 @ 10:41:52

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0