sjuklingar och spya!

nu är både jag å emil sjuka.. haha... kuul.. han la av världens spya nyss på mitt ben.. huvah! tur man har byxor.. bara slänga dom i tvätten å dra på sej myspyamisar... dock vart ja å må ännu mer illa nu..^^

det börjar med mag ont som går över till illamående och näsblod sen kommer den roliga attacken då man varken hör eller ser något.. sen vaknar man till i köket å har en orolig madde tittandes på en.. intalar henne att allt är okej å att jag stannar kvar här nere tills hörseln har sadgat sej en aning.. sen börjar illamåendet igen.. försöker tränga bort det men måste inse att jag inte kan stanna kvar där.. så ja fick åka hem.. =/
det var länge sen jag hade en attack faktiskt.. trode nästan dom hade gått över men som vanligt har man ju fel.. denna var den första jag hade sen i juli.. suck...... =(

nu är jag gris hungrig och har spängande huvudvärk.. men ja kan inte äta då ja vet vad som kommer hända... halv sover nu.. yeey.. tur sara kunde ta stallet idag... annars vette fan hur det skulle ha gått..  tack tack..

nu ska ja gosa med emil och se film å varva ner ett slag...

Kommentarer
Postat av: Alllle

trevligt! jag kommer inte hem till dig!

2008-11-22 @ 18:20:06

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0