Löön & 2dagar...

det var en härlig lön jag fick.. riktigt nöjd.. =) hehe.. nu kan ja äntligen köpa mat å Gowdis och betala alla jag är skylldiga pengar..

2 dagar utan Cigg! x) De ni!

Igår var jag med Linda till hennes jobb. fy fan va kul jag hade de. äntligen fick jag jobba! mockade 6 boxar och gjorde 23 hö påsar det var kuwl.. å så snodde jag en sadel som ja ska prova på Elliot och ev. köpa! men men.. Efter det så drog jag och Linda ut till min häst och fixa i ordning åt honom. vi provade sadeln men eftersom jag inte kan sånt där så ska min kusin kolla på den idag.. HOPPAS den passar annars blir jag deppig.. -.-


nej nu ska ja slänga mej i sängen!

Kommentarer
Postat av: Baso

Wohooo

2008-11-27 @ 11:15:42
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Maria

Du är så jävla störd. vetture? hur fan ska du klara av att vara arbetslös? HAHA! mocka åt mej idag då! :)

2008-11-27 @ 11:37:15

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0