ingen rubrik

satt och läste en näraståendes blogg nyss.. fick reda på något som ja är väldigt glad över.. kommer inte säga vad det är förns jag vet riktig om det verkligen stämmer.. men jag hoppas på det.. =)

har inget att säga om dagen igentligen.. mer än att jag badade elliot.. han var så lerig och skitit att jag skämms över han.. visst han är faktikst vit men hallå? bara för det behöver han inte se ut som ett slo! på fredag ska han få massage.. jag funderar även på om man ska raka han samtidigt.. för han har sådan tjockis päls.. han kanske börjar frysa då? vad vet ja.. ^^  har även hittat ett snyggt träns (det som hästen har på huvudet) jag bara MÅSTE köpa.. Elliot skulle passa SÅ bra i det.. :D dock vill ja ha svart.. :P men funderar på att önska i julklapp.. haha.. inte för ja kommer få några i år men ändå.. kanske tomten kommer till mej i år?  lägger iallafall upp en bild på det.. =)
träns

Nu vet jag vad Du kommer säga.. "det är ju samma som duu har?" men nej.. det är de inte.. för detta är 100000000 ggr snyggare OCH har en rep nosgrimma.. x) jag har tråkigt..

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0