eh?

Var upp till falun idag å hämtade bror.. han ville inte sova kvar.. okej de där lät fel.. han vill inte men han Kan inte.. så helena och emil fick stanna själva där inatt.. ush..

Så vi åkte när kl var runt 5-6? å då hade jag bara hunnit käka en skål flingor till frukost vid 9 tiden i morse..:P så när kl var runt halv 9 -9 på kvällen åkte vi hem från falun.. då var jag så hungrig så ja skakade och var sur.. (ni som känner mej vet hur ja blir när ja är hungry;)  Jag tvingade min bror att han skulle svänga in på Burger King.. (han ville in på max) så ja satt å sa chili cheese hela vägen från falun till borlänge.! skam den som ger sej.. in på burger ja fick gå! ser att malyn står i kassan,, då ja vill säga att ja inte hade alla hemma vid den tidpunkten klev ja bara rätt fram till kassan. Ingen hänsyn till han som stod före.. x) nåja.. fick min mat och fick träffa malyn.. Och jag ber om ursäkt för allt ja sa.. du vet.. jaa.. .-. jag hade inte ätit på 12 timmar så jag var mest yr å skakis.. Vg i matten syndes inte då ja slängde fram alla pengar å sa: jag är cool? wtf? >.<

Nåja.. dagen för övrig sög väl inte dåliigt?


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0