1a advent..

yeeey.. de suger... finns ingen jul känsla någonstans.. pratade med Hannele om det idag i stallet. vi har lixom inte ens pyntat någe där..! och det är 1a advent..
men det är så kul att vi har hittat tillbaka tillvarandra igen.. å så ska hon byta stall.. skäms!:P

Min telefon har varit ovanligt tyst idag.. ganska skönt och slippa alla fjoritsar..
men du är ingen fjortis^^

Igår var jätte kul.. tack farmor och sys! utan er hade jag inte ens satt mej på bussen.. ja, ni läste rätt.. jag åkte buss ändå till sthlm igår! häppu! tssss...

Köpte ett nytt vanligt fleece täcke, ett back on track fleece täcke och ett nytt träns åt korven! allt för att han ska må bra.. hällre han än jag!



nej nu vakna Emil.. ska gowsa å busa lite med honom! tjingeling!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0