Vetrinär, Mail, Fukkt app!

jepp jepp... idag så har man suttit i telefon kö. ringt efter vetrinären. han måste komma och kolla på Ladys knöl på benet. mår dåligt så fort jag ser det. :( det är verkligen ite bra. och upptäckte knölen för ca 2 veckor sen, Svullnaden har fortf. inte gått ner.. efter två jävla veckor? nu börjar jag bli orolig.. =(  fick inte tag i någon vet heller. så måste ringa imorgon. kommer få tid på tisdag troligvs. eftersom dom inte är där på måndagar mer än akutfall.
Jag tycker detta är ett akut fall.! Min flicka har ont!! ._.



Jag har fått jätte många mail om Rauta iallafall, det är jätte bra. det visar att det finns intresse för henne.. glad. !
Hoppas jag får henne sålt innan Sommaren.

Idag har jag köpt en pump till Akvariumet..å en ny handväska. min är både trasig och halt borta..? jag är jätte cool. har beställt Stallboken. ! HAHa sen vet jag va ja ska ha för fiskar.. 8)


Sitter och lyssnar på KoRn. får fan flashback. det är hemskt.. jag saknar det så mycket. Jag och Min bror. (som aldrig gör någt mer tillsammans) åkte iväg till stockholm och såg KoRn. det var jätte mysigt. helt underbart. det går inte och beskriva, ni mste ha vart där för att fatta känslan. när man satt där. helt förvntans full. med det sugigaste förbandet Deathstars å sen var Flyleaf! :D happy.

nu vart jag å minnas min,annas och saras tripp i sthlm! 21 timmars köande. 15 för signering och restrerande till konserten! fy fan. att vi orkade. socialtjänsten kom förbi 2 ggr. fråga hur vi måde. föresten vll ni ha deras nummer n ni få det? jag har de!:D sen när vi träffade tim och han den andra. AKTA BANANEN VAFAN! kan inte göra något mer än att le. det är fina minnen det. och. jag saknar det.. <3

Tyck synd om mej.. :( jag saknar faktikst det lilla gänget. och saras vantar.<3

image12

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0