...Schnuffel...

Idag fick vi tillbaka våra prov. Jag fick VG stolt.. ! Det var inte många som klarade det.. heheheh.. lycklig.
På onsdag är det det sista provet jag NÅGONSIN kommer ha... :/ ush jag vill dra ut på det JÄÄÄÄÄÄTTTE lnge... vill inte sluta skolan.. hör du det!!!

På tisdag ska vi åkta till Stockholm.. vi ska gå på riksdagen å sen ska vi kolla på skansen... -_- sen får vi 3 timmars shopping. för vilka pengar idioter.....?  >.< jag vet inte om ja ska följa med. mår ja som ja mår nu följer jag inte med. jag tror jag har sjukat ner hela skolan faktiskt. heehe hoppas! öronvärk öronvärk..

Jag hittade på tommys video blogg.. skrattr fortf. åt hans sanning om elins husdjur... x'''D

mitt tangentbord är seeeeeeeeeeeeegt... jag vet du vill veta. imorgon ska vi gör lasse! tjoho vad tråkigt!!!!!>,< ja slippe jag gör sallad.
idag skickade ja in mina papper om donationen.. stavas de så? aja, hoppas ja blr godkänd. jamenar. ja behöver inte min lever tex när ja är död? hehehe. ^^

nu ska ja dra... okej.. jacce pusspårej va? du får inte sluta smsa.. :( I need them sms!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad fick du vg i :)

2008-05-16 @ 14:12:54

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0