länge sen nu...

hehe. ja det var ett tag sen ja skrev här. men jaghar hafft fullt upp.
Helena födde en son som heter Emil.
Han Var 50 lång och vägde 3400
Han är jätte söt, finns ingen sötare.

Idag la ut annonsen på Rauta.
känns hemskt att sälja henne. men måste väl.
har inte tid å rida henne mer än när anna är med då vi rider båda sammtidigt.
å hennes ägare bryr sig inte. =/
så för hennes egenskull är det bäst att sälja henne.





Idag ville mitt hår som jag ville.. =D ignorera min feta utväxt tack!!
Var tvugen att a kort.. haha xD
image11

Kommentarer
Postat av: Jacce

Fy fan va sexigt ;) :P

2008-05-13 @ 22:41:50
Postat av: Anna-maria

va fin du vart.. :)

2008-05-15 @ 20:50:15

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0