Alla som inte dansar...

ah igentigen ska ja plugga. men ja orkar inte. mamma tjatar masssssssor. . Prov imorgon! 8) ÄNTLIGEN! dragi ut på det i hm... 4 veckor?=D

datorn är fukkt up. tror ja måste lägga om allt igen..:P hela skiten bara laggar och har sej.
idag var faktiskt sista dagen i köket uppe.. :( för alltid.
fan ja börjar få ångest. ja vill inte ta studenten nu.. ja kan gärna gå om i 30 år.. ^_^ mehwe. min syrra har åkt. det är jätte skönt.. :D  slipper henne ända tls på söndag.. haha. tror inte ja är hemma förns på onsdag. för då måste ja hämta min grejjer inför balen. det påminner mej om att ja måste ringa häläna om det oxå.

fick mina snygga stigbyglar idag... har alltid vela haft dom. så frågade ja kristina om dom.. och om ja kunde få låna dom. hon sa att hon inteplockat isär sadeln än. å så var vi ner å tittade efter den. å ja hitta världens Snyggaste bokylla O__O ja ska fråga Faster om ja får den.. hehe.
 ja flyttar snart 8D

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0