Det var en gång...

... En flicka som med sin stora kunskap om världen och sina stora ögon insåg att det inte finns något som heter "vänner för livet", bara människor som stod bredvid och hoppades på att få äta av lyckans fat... gratis.
 För se... en riktig vän, skulle glädjas för dina framsteg och stötta dig när du misslyckades...

Och frågan är egentligen...även om man vill behålla någon, hur mycket skit ska man ta innan man får ge upp?






jag stulade den ärligt från ira. bara för att du packar massa kläder i min plats.. =(
btw. åker du båt??


Kommentarer
Postat av: Ira

Jag åker buss!!! och ta du det jag har skrivit ;) Bara du inte säger att det var du som skrev ;) Puss <3

2008-06-24 @ 18:17:05
URL: http://iraburlin.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0