Beslutsångest!

coon tails eller Leopard fläckar??

det undrar ja. orkar inte bleka håret så de blir nog coon.. ^^




Så har man börjat söka jobb då. Jag får spy bara jag tänker på ett kök! ja kan nog sträcka mig att jobba som kallskänka men då måste ja stå i kök och det vill ja inte. det är inge kul nå mer. är så trött på det. så jag söker inom häst nu. har skickat in några Personliga brev till ställen som låter helt okej och som man får ta med egenhäst på. =)
Pyret gick jätte bra idag hon hittade galoppen i vänster varv nu.! och det är ett jävligt bra framsteg med tanke på att hon för några veckor sen inte ens kunde trava rent.. :D

synd bara att Angelica har tagit sadeln som är Rautas så ja inte kan rida henne längre. tänkte fråga helka om hon kunde slå på skor. men nu när ja inte har någon sadel känns det meningslöst. :( 

Kommentarer
Postat av: Ira

Du är för sööt <3

2008-06-21 @ 23:18:02
URL: http://iraburlin.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0