Tradition..!

Så har jag nästan av laggt alla mina traditioner för 2008! De enda som är kvar är;

x Middag hos Kristina
x Nyårs klänningen ska köpas
x Julklapparna ska slås in på julafton
x Panik rota i garderoben efter kläder
x Ringa Bettina

Det var ganska mycket om jag tänker efter.. men men..

Jag har börja träna igen.. ni som vet att jag var tränings narkoman och gärna skippade maten för en kaka eller en frukt för något år sen... Men 2009 ska jag vara i form!
önska mej lycka till.. hehe.. har börjat med armhävningar och sittups varje kväll! ++ på det är att jag rider 1 till 2 hästar varje dag.. då jag inte orkar fler.. ;)
denna vecka har gått bra iallafall.. hade ordentlig träningsverk i magen härom dagen men de börjar gå över!=)
känner mej både piggare och starkare.. Jag ska kolla över vad jag äter också, hur mycket socker osv jag kan ta bort.. men det blir efter nyår!

En bra sida för den som vill börja träna osv är denna http://www.motionsguiden.se/
MYCKET bra sida med mycket bra tips och artiklar! Jag rekomenderar den!:)

nu ska jag sova! en härlig dag imorgon med 3 hästar väntar!^^


XoXo


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0