Tiger eller så..

jag hatar att skriva rubriker..  härdan efter ska dom få heta tiger eller så.. Idag var de en rolig dag! ah faktiskt.. har aldrig skrattat så mycket. jag har träningsvärk i magen!! Härligt!

Jag tänker inte säga något om igår antar ni fick veta det i förra inlägget..  Jag fick lite panik i morse när jag inte hittade min telefon.. å som tur var hade jag inte supit bort denna! :P den låg i jackan som jag förstod.. så ja fick kliva upp ur sängen å stappla mej bort till jackan hämta telefonen, gick å satte på vatten kokaren å bredde mej en macka.. vänder mig om ser mamma står å stirrar på mej.. kul tänkte jag.. för då var kl 12 å jag kände mej riktigt snygg i min out fit! som dels bara bestod av tshiirt och trosor och toffler..! hah.. ehe..
jag orkar inte skriva mer.. är så jävla trött så nu låter allt som ett svammel tillåmed för mej...

Tycker ni ska besöka min älskade gunnars blogg: http://maddadebibo.blogg.se
ni behöver henne åsså!



XoXo

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0