Tiger eller så...

Yeas.. dagen idag har nästan varit perfekt.. jag å pappa missuppfatta varandra lite granna så jag har ont i ryggen nu.. men men.. så kan de gå.. nästa gång ska jag vara jätte tydlig när ja pratar med han.. ;)

Allt är nästan klart inför imorgon.. har fixat mitt hår nu, vet vilken frisyr jag ska ha och det är ny färgat.. =) sminket är klart har kollat vilka färger jag ska ha osv. min tunika ligger i tvättmaskinen..  allt är klart princip utan naglarna..! det ska fixas imorgon!

åh på tal om imorgon! mina och Samanthas kaniner kommer då.. haha
jag slänger upp en bild på min Punk Helge!



Sen vill jag att helena ska veta att jag tänker på henne nu när hon och emil är på sjukan igen!
kunde ja komma så skulle jag fan göra det! nu måste dom väl hitta felet på älsklingen? =(


XoXo

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0