Tiger eller så..

Tänte bara skriva ett snabbt inlägg å säga hur långt jag har kommit med mej själv.. är faktiskt riktigt nöjd..
även om jag brusar upp mig å bara vill slå någon så gör jag inte det.. låt oss säga att jag har börja tänkt till en extra gång!
det känns jätte konstigt då jag under en tid slogs varje dag.. mina lärare var tillåmed rädda för mej.. haha.. De enda som inte var det var faktiskt rektorn och Eddie.. ;) ifs vågade jag inte sätta mej emot Eddie å rektorn (hon hotade faktiskt med Carpe!) men men.. Så kunde det gå... Jag vet ärligt inte om jag är "gladare" för jag lagt mina agg på hyllan, piggare är jag iallafall..
Så jag vill tacka Lunis för alla samtal vi haft det var han som fick mej att "vända" å kämpa. Tack! (=
hehe
åh förlåt jenny för att du fick vara min Slagpåse ibland.. jag älskar dej ändå.. hoppas du vet det.. du får slå tillbaka..<3

Fick nyss ett sms från BBF<3 Shit vad jag saknar henne ='( var så sjukt länge sen vi sågs.. över ett år.. jag fattar inte.. det gör ont.. ingen har fått mej att må så här.. :/ jag finns här för dej gumman..


Nej jag hatar känsliga blogg inlägg! nu lägger jag av..! jag är inte sådan här!O__O


Jag säger ju att jag har humörsvängningar!

Kommentarer
Postat av: Betty

Scheisse! du, ring mej när du är i stallet imorgon. även fast kl är 7 när du är där. ehe JAG MÅSTE ÖPP!

2008-12-29 @ 22:46:12
Postat av: jenny

Hahah älskar dig med;) tro mig de kommer;)

2008-12-31 @ 18:28:42

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0