Tiger eller så...

Satt uppe från 7 idag å väntade på Posten.. kl 11 sprang och jag gick å hämtade den.. vart totalt besviken då min kära ipod inte låg där =( så jag skickade ett sms till sara å följde med henne till stallet.. Hon red på kära Elliot och jag gick brevid å prata.. gick på den läskiga bron med dom läskiga bilarna under.. huwah!;) han var faktist duktig idag och gick över den.. inte hoppa å springa fort som han annars gör.. =D

Sen när vi var tillbaka i stallet gjorde jag hans mat sen gick jag hem.. fixade kaffe å en macka..
hoppade in i duschen å när jag duschat klart ropar pappa på mej och fråga vad jag beställt från Holland..
Jag såg nog ungefär ut så här: Holland?O___O o_O öh! O__O :S sen vart de mer 8D
åh vad hade jag fått hem levererat om inte min IPOD!!!!!!!!!!:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D
FATTA!!!!!!!!!!!!!!

Det var tur det inte var jag som öppna dörren för då hade jag nog Kramat om Leverantören och hoppat å kramat om igen.. :P Den är SNYGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INGET KAN FÖRSTÖRA MIN DAG NU!!!! INTE ENS DU! 8D





XoXo


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0