Tiger eller så...

happelihapp.. denna dagen har bara försvunnit.. lite tråkigt.. men ändå inte.. hoppas på att min ipod kommer imorgon! :D

är helt slut i kroppen.. min feber börjar komma tillbaka.. hoppade Elliot idag och han är inte rolig att hoppa eller jo det är han.. men man måste hjälpa honom hela tiden med vart han ska hoppa av osv osv.. det blir jobbigt tillslut..

ikväll ska jag träna mage å armar.. skönt.. jag behöver verkligen det.. kunna få koppla bort allt för en stund och få jobba med mej själv ! (= det blir nog bra..
det vart inge Emil idag.. =( kom så sent från stallet så hoppas på att han kommer imorgon!


Imorgon ska jag köpa nyårs kläder.. eftersom jag är en människa som inte kan ha samma lika hela tiden utan måste ha nytt!^^

nu ska jag kolla klart på Felon då jag somna imorse efter halva filmen.. höhö...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Baso

Bägge är mina mina mina :D

2008-12-28 @ 22:36:57
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: JimJum

Somnade du till Felon? jag hoppas du har en jävla bra ursäkt för det! ;)

2008-12-28 @ 23:12:38

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0