Tiger eller så...

kommer fortfarande ihåg rubriken.. de är faktiskt härligt...
nyligen hem kommen från stallet.. släppte ihop hästarna i samma hage så vi får se vad dom hittar på..
antar att min inte kommer ta skada då han är så låg i rang att han bara går undan.. =) jamenar. han vågar inte ens lägga öronen bakåt åt evita.. haha.. ;)

Igår var en härlig kväll.. tack Helena.. har inte haft så kul på länge..
vart upp bjuden till VIP logen flera ggr men jag tackade nej varenda gång.. hehe.. nu tycker nog ni jag är bra konstig men jag vill hellre vara bland allt folk där ingen ser mej än att sitta på VIP där ALLLA ser mej! träffade min bror och min faster oxå.. å moster å mamma å pappa.. asså det var så mycket folk så jag vet inte.. kom även fram en å börja krama mej å fråga hur jag har de och om jag jobbar osv nu för tiden.. vet inte vem det är eller vart jag träffat henne men jag tror hon gått på komvux ^^ hehe...

David band var ändå bäst.. dom är alltid bäst ifs. har hört dom spela varenda gång dom spelar men igår var de faktikst bäst.. hoppas dom inte lägger av å spelar =( då blir SMB en skit lort igen.. Dom är Smedjebackens stolt het;)
mjo nu kallar sängen en stund..


XoXo

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0