Tiger eller så...

Jag är super nervös.. men det ska bli kul att äntligen få träffa dej igen... =)

Har precis gjort mej iordning för ikväll.. väntar på att mamma ska köra ner mig till helena.. tänk vilken snäll mamma jag har å ändå bara bråkar vi hela tiden =/ men men.. min klädsel för ikväll är min klänning som nu blir tunika och så syrrans svarta leggins, mina är borta! sitter just nu å pumpar musik och "försuper".. tycker mamma kan vara klar nu å köra ner mej..

Imorgon ska jag vara 7 i stallet å skruva ur bodd på Elliots bakfötter.. kuwl! hoppas han har en BRA dag imorgon.. är han som han var idag blir han fan korv! USH! vad arg jag har varit på han.. ^^ men så är det.. är han sur mot mej så blir jag sur tillbaka.. är han snäll mot mej är jag snäll tillbaka.. ifs är de så mot varenda människa jag möter oxå.. men men!


hoppas alla får en trevlig kväll...


XoXo

Kommentarer
Postat av: sara

haha! Bodd? trode det hette Brodd!^^ men du vi syns nere på björnen. =)

2008-12-27 @ 20:21:04

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0