Tiger eller så..

när man äntligen lyckas somna är det alltid någon som kommer å väcker en.. när jag äntligen lyckades somna nyss så kommer pappa in å skriker å frågar om jag ska med till b-länge.. jävlar vad jag flög ska jag tala om för er! han bad iallafall om ursäkt för att han hade skrämt mej.. tur för han! för jag är inte på humör någonstans!
Vaknade ett flertal ggr i natt av paniik attacker.. så jag är ganska trött å sliten idag..
 åh jag blir så tokig, jag hatar att sova själv!

Jag har jätte ont i mitt huvud och skulle jätte gärna kunna byta bort det.. jag sa ifrån mej två hästar idag iallafall så jag har bara 4 kvar att rida.. kul. inte för att jag orkar precis. men jag slipper iallafall rida Caruso och det är så jävla skönt. han är helt störd!


ge mej kl 19!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Hannah

BJÖRNIDET!!!!!!!!!!!!

2008-12-27 @ 18:53:20

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0