Tack sara!

Detta blogg inlägg tillägnar jag Sara..
Hon skicka nyss sms å sa att hon kunde ta Elliot idag så jag kunde stanna hemma med mitt finger.. hehe..
med andra ord är jag häst ledig hela dagen!!

Jag ska snart visa det för mamma så hon får lägga bandilage på det^^ å jag vet precis vad hon kommer säga..
"Vad har du gjort Unge?!"
det kommer bli kul då jag lär berätta hela historien IGEN!:P

Jag hatar sega människor.. nu har jag förklarat för henne i en halv timme att jag fick min Julklapp förtidigt! det man får i svar är; Men man kan ju inte köpa biljetterna till nästa år nu? å än en gång säger jag; NEJ jag fick min Julklapp förtidigt asså i November! å så får man till svar: Jag fattar inte?... ÅH!!!!!!!!

Nej sånt där får man inte skriva.. men asså jag orkar inte med henne mer snart.. får jämt förklara osv för henne å när man ska hjälpa så blir hon skit sur å skriker Jag kan faktiskt själv!
jaja... antar jag får leva med det..?

jag är skit trött å jag vet ni tycker om mitt inlägg till sara som inte blev som de skulle..
Men Tack!

Kommentarer
Postat av: Saris

Lungt! jag fick inte XoXo =( buhu! du får ge mej i stallet imorgon? då kan vi rida va? du kan rida med en hand! det har jag sett du göra förut så försök inte slingra dej! hah! (=

2008-12-25 @ 13:04:47

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0