Stronger..!

Idag var det en sån där ush dag.. kände inte för att kliva upp alls ur sängen och att vädret sög röv var ju inte mycket bättre.. det blåste å var svin kallt.. bara å dra på sig termo byxorna och den varma jackan å se glad ut! Som tur var skjutsade pappa mej så jag slapp gå.. (=
Dagen var väl som vanligt? jobba på samma sätt som alltid.. rutiner är bra att ha.. höll lektion för Sara och som vanligt får jag damp på henne.. varför fattar hon inte att hon ska LYSSNA på en ?? men nej! KUK unge ;) från å med nu heter hon E.M.D!  bara så ni vet..

Känner mej mer motiverad och starkare för varje dag och Mars närmar sej med storm steg... Det ska bli så kul! äntligen! :D (Nej Mamma, jag tänker inte säga vad det är.. du får vänta! liksom alla andra!)

Fixade 2 stjärn vurpor idag! första gången skulle jag gå in i hagen å hämta Elliot, där slog jag i min höft i fallet så den blir nog fint blå.. Andra vurpan jag gjorde fixade jag precis utanför stallet.. då slog jag huvudet i en stol å sen i marken då trode jag att min arm gått av då jag landade på den..^^ helvete vad ont det gjorde! >/ ska prata med David så han får sanda där eller nått. Kanske köpa broddar åt mej åh?

Har arbetat mycket idag med kroppen.. ridit 2 hästar som är sepe i huvudet, Mockat 2 boxar, fyllt i 10 hö påsar, bärt in nytt kyl å frös ;P ikväll återstår mitt härliga träningspass.. 8)

Nej nu ska jag fixa Te och sätta mej å läsa.. har ganska fin huvudvärk.. hehe..
tack för sällskapet idag via sms.. du får mej alltid på bättre humör<3



XoXo

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0