mupp

ja idag har ja inte gjort så mycket... jag å anna har filmat till våran 3e video.. hehe
och så visade jag henne hur fin Ellis har blivit nu.. hon är mäktigt inponerad hur han ser ut nu mot vad han gjorde när han kom! :D häppü

å varje gång man är i ridhuset så är det ALLTID någon jävla avensjuk liten lort som håller på å babblar.. idag var de Ramona (tror ja hon/han heter) som sa att man INTE får rida baklänges på en häst osv osv. jag gav henne en härlig lektion om hur man igentligen Ska tömköra en häst.. jävlar va sur hon blev.. hon jobbar med hästar förstår ni så hon vet bäst å bla bla.. Hon har ingen som helst rätt att säga åt mej vad ja gör eller rider på min häst.. jag litar på honom till 100.. och jag märker på hela han om det är någonting.. självklart skulle jag aldrig göra någon som skadar han! så FU!
Ush för sånna människor..!

vi har tränat på ÄGG oxå sen har vi baka randiga Möööööffins! 8D

Kommentarer
Postat av: Linus

Ägg? herregud. vem kan inte säga Ägg? o.O

2008-12-10 @ 23:19:34

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0