Doki Doki! 8D

hur mycket jag än hatar den låten så älskar jag den.. jag fattar inte.. lite bliip blipp å pling pling.. ush!:P

just nu händer inte så mycket. kom tillbaka från stallet nyss.. behövde vara där ett tag så var där Ensam å pysslade lite med Elliot.. sen gick jag å mötte mantha.. gick tillbaka till stallet och tog in hästarna.. sen gick hon till Carin och jag hem.. hhhhööööhööhöhöhö typ?

Vi skulle ha varit vid mormor och fika idag har jag hört.. men hon svarade inte i telefon eller när mamma var där å plinga på. så hon å Emil gick hem hit istället.. det blir fika här nnu så ni vet.;) myys.. tråkiga barn som bara sover! suck! tsss.. men  han behöver väl det.. efter alla jävla sjukhusbesök =(

Jag saknar Elsa.. har inte sett henne sen i torsdags.. LÅNG tid.. fy.. nu vart jag och sakna henne ännu mer.. ._.



Updat.
Yeey vi hade strömavbrott nyss.. kuwl.. bara vi på hela gatan.. haha..

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0