Kortfattad Sune och Doris...

  • Ja, vi var för gamla...
  • Ja, det var drogfritt...
  • Ja, det var Endast folk som var mellan 90 - 95 x) (jag och jenny var dom enda 89orna haha..)

tsss.... men det var jätte kul.. Har aldrig varit så full och har aldrig slagits så mycket.. (visslar) min bästa vän gav mej en fin armbåge över hela käften då ja skulle ta bort henne från slagsmålet hon var med i.. höhöh.. och alla vet ju hur jag är när jag får smällar.. så ja tog tag i henne (ganska hårt:/ )och slängde ner henne i en fotölj å skrek att hon skulle låta robin vara osv osv.. Jag förlät henne ganska snabbt för smällen och drog med henne in och dansade.. Jenny oxå! men jag hoppas ni fattar hon var med mej hela kvällen.. 
och när vi står där å dansar så kommer väl den där sandra fram.. ("#"/%¤(!"!) ALLA vet hur jag å sandra är mot varandra.. åhh.. om du bara fick träffa henne så fattar du.. ja gav henne iallafall en fin armåge och putt och tittade jätte surt på henne.. ^^ hon pinade fort sen därifrån efter att puttat (eller vad hon gjorde.. peta kanske) mej.. hihi..

Efter att jag varit ute och kippat luft chilla vi lite bara jag å jenny på dans golvet.. då får ja en smäll på näsan.. å jävlar ni ska ja säga för den som slog mej fick springa.. jag har ingenaning om vem bruden var.. men man muckar inte med en tiger.. den som gör det leker med döden.. och jag skojjar inte.. för vi har kort stubin å tänder till på engång.. slagsmål är vardags mat typ.. ^^  jag är fortf. blå och svullen på min näsa och den gör ont.. =/

men jävlar va kul jag hade.. :D tack jenny och linda för en underbar kväll!


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0