Julhandlat Todääääh!

yeas.. idag har ja julhandlat det sista.. kuwl... det gick  bra iallafall.. hade beslutsångest vilken av *********^^******* jag skulle köpa till jenny.. antingen den blåa eller den vinröda.. kom iallafall underfund med att den blåa passa henne bäst.. =) hoppas hon blir nöjd.. annars slår jag henne.. detta kommer jag göra med mina egna jävla händer.. fattah!:P

träffade sara inne på Lindex så stod å prata lite med henne medans den där jäfla tanten som stod före mej stod å PRATADE med hon i kassan! O__O Asså jaa... höll på att få damp på henne.. 15 min stod vi där.. ._.' aja, köpte en ny bh iallafall då mina andra inte passar längre..:)

Hade med Emil hela dagen.. :D han var lugn.. sov mesta tiden.. ibland blev han sur för han fick sitta i vagnen då var de bara se glad ut å bära.. men men.. bara han är nöjd så.. :) har fortf. inte hittat något till han! det finns inget som jag verkligen tycker är just han! så ja funderar på att ge han någon 100 som bidrag till hans sparbössa..^^

nu vet ja inte vad ja ska skriva mer.. ide torka.. =/ happellihapp!



XoXo

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0