im on fire!

Shiit asså.. kunde inte ha blivit bättre.. tack tack.. vill ha LÖRDAG!

Min nya Ipod är på väg.. jag slänger min gamla om ingen vill ha den? Den funkar utan problem jag vill bara ha mer gig...;)
 Japp jag är "prylbög", ska bara ha å ha. så ge mej!!:)

Mitt liv är som en berg och dalbana.. jag blir förvirrad själv.. när jag ställt ut hästarna imorse vart mina kläder att väga bly och jag vart helt yr och måde illa.. hittade en blom låda jag kunde sitta på tills det gick över! ska jag inte ens kunna gå till stallet längre? =(  detta är jobbig.. jag vill inte mer..
Men jag tror de är alla känslorna över allt som bara väller över.. Speciellt nu inför jul.. och att jag ställer så höga krav på mej själv.. jag har inte klarat mitt mål med vikten heller så de sket sig.. Nej rent ärligt är jag Besviken på mej själv!
nu får ja betala resan själv åxå.. :/

men men.. nu ska ja leta tomteluva för syrran å jag ska rida till farmor imorgon bitti och säga god jul å ge henne julklapparna..

God Jul


XoXo

Kommentarer
Postat av: Baso

JAG VILL !!!!!

2008-12-23 @ 23:06:26
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja vill ha:)

2008-12-26 @ 17:25:17

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0