Grattis S. Häjgelbörgh! 18 år (yeehr!)

jaah.. som några av er har fått fina sms ikväll.. ehm!

jag är hemma iallafall.. sköönt.. inga problem å hitta hem? skickade sms å försökte förklara var jag var åh sen kom bilen med ett svoosch! okej.. jag fick faktiskt vänta i 40 min. men ändå! Svoosch gick de enligt mej..
det var typ så här de gick:
A- Hej! nu vill du väl åka hem?
Jag- du kan väl åka halv 1?
A-Okej, vart ska jag hämta dej? Vart är du?
J-På Solo
A-Ska jag hämta dej utan för där?
J-Intersport
A-Skickar sms när ja är där!
J-Har ingen omvägöhog
J- MOTAGNING! mupp telefon!
A-Förstod det! gå ut kvart i!

Sen stod ja å vänta vid garderoben i 20 min för min jacka..! kuwl med folk som trängs! kände ilskan kokade nästan över å hade god lust å slå någon när de tillslut blev min tur. Synd nog! Den fulla gubben brevid mej som stirra på mej å sa hej 827368498 ggr hade lätt kunnat fått en smäll! x) 

hade kul ikväll. dock hade jag inte planera utgång utan mer hemma fest.. å sen få åka hem och sova, för vi vet ju alla att jag ska jobba imorrn. 7! underbara siffra.. ELLER INTE! Det sluta med att jag gick ut iallafall å såg mina pengar försvann.. =/ meeeeeeeeen jag hade kul å det var de viktigaste! =) fick springa i varenda bar och leta efter Apple Sourz å hade dom det? NEJ! men jag fick Raspberry Sourz iställe.. gottit! men hade före dragi apple då den är grön och godare ;)
Det är tur Alkoholen finns som tar bort alla problem (för stunden) åså kan man gå ut och ha kul med liigan.. fast dom dimper av en här å var och man känner paniiken närma sig.. då är de bara att tänka; Drick fort och Andas lungt! jag tror de funkar?
aja Imorgon mår man bra ska ni se! 3 cider,2 groggar & 4 eller 5 Shots är finnemang när man ska upp 7! YEEEEEEEEEY!

nej nu väntar sängen!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Åke

Hur full är du på en skala?! ring mej imorgon. Vi måste prata hörru du!!

2008-12-26 @ 02:03:24
Postat av: hannah

omvägöhog ?

2008-12-26 @ 08:23:43
Postat av: jenny

dimpar av dig? har ja gjort nått? :(

2008-12-26 @ 17:31:19

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0