gahhH!

jag får så damp på dej ibland..
JAG VET ATT JAG HAR MIN HÄST PÅ FODER... JAG VET ATT JAG SKA LÄMNA TILLBAKA HAN..!

Sluta ta upp det hela tiden.. för jag fattar! jag VET själv! jag är inte Sepe som du verkar tro ditt jävla ha-di--!

"Vad har du gjort idag då?"
"mockat ut elliots bädd, det var jobbigt"
"Men det gör jag juh varje sommar när hästarna ska gå ute juh"
 "Du ja!:P men inte jag!;) "
"Ja, men du har juh inte haft egen häst sådär riktigt heller så"

"Spelar det någon roll? tror inte bädden blir jobbigare bara för man betalar försäkringen!
jag betalar ju mer än du verkar de som? då måste ju min bädd vara jobbigare? eller? "


Vadå inte haft egen häst? jag har haft häst i 7 fuckin år!! å vad har du då? 4 eller 3 kanske???
kan du inte bara komma hit din lilla (#/¤&"¤( så ska ja visa dej ett å annat..
MINA päron betalar inte ett piss på elliot.. jag betalar han HELT jävla själv! okej.. 74:- Har pappa betalat! WOW!!!! jävla as! sluta håll på!!
å varje gång.. då menar jag VARJE! när ja loggar in på msn eller träffar dej.. skriver/säger du: när åker elliot hem?
du har ju alltid lucia att bli fodervärd på osv osv.. usch å fy å blä blä osv!
KAN DU NÅGON GÅNG FATTA ATT JAG INTE VILL HA LUCIA SOM FODERHÄST?
KAN DU FATTA ATT DU SKA SLUTA DRA UPP ELLIOT VARJE GÅNG??
jag har fått nog nu.. en gång till å du ska få se på fan! passa dej!


FATTA!

åh de du sa när ja inte hade råd att köpa honom.. fatta lågt du gick...
OM du nu har så mycket pengar från ditt jävla handikapp stöd KÖP han då!
Eller köp en STOR häst som du ska ha så du får TÄVLA när ditt jävla sto har dött!
men nej DU FÅR JU INTE! din mamma bestämmer ju! RIGHT?! jävla mupp! get a life... SKIT I MITT!!
FU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0