åhhhh....

jag har en sån där dum härlig känsla i bröstet..  jag vill få ut allt nu.. på en gång.. jag saknar att sitta i boxen å bara titta på dej när du står där å äter.. å när du kommer fram å gör så där med mulen i mitt hår.. damn... jag saknar dej.. jag behöver dej.. jag behöver dina kramar och pussar... dina roliga språng upp i luften när vi är ute och rider..

hur ska jag klara mej när du åker hem? hur ska jag överleva, när jag inte ens kan vara utan dej en dag? innan jag känner att hela världen rasar över mej..
Hur? Jag kan inte leva utan dej.. ! hade inte du funnits hade inte jag funnits.. dör du, dör jag!

Du är min glada pensionär vah.. Jag älskar dej så mycket.. varför kan hon bara inte fatta..?

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0