Stockholmmo imorgon

längtar inte. jag vill inte.. kommer få panik. å jävla piss. jag orkar inte. är sjuk så jag tkt ja kunde slippa men nej då. inte alls. tur äre väl att jag tattuerar mej på Onsdag. =) äntligen nått att längta till.

sitter å läser på Helenas blogg å kollar på hennesbilder. är helt faschinerad.. xD (hur stavas det??)
letar även efter jossans blogg. den skulle komma upp idag..:)
meeeeen jag hittar den inte.. ledsen i ögat.. Snyfft :'(

ja just det.. anna var duktigt idag. hon red helt själv. red å red. annars så stog dom mest stilla.. haha. helt onödigt för dej å veta, men om du var där skulle du ha fattat. busade även med pållarna i hagen sen... massa myys på att dom orkar springa så där, å då har dom stått sen November.. O_O ge mej lite kondis vah!
min feta åsna går inte att rida på ... suck. hn är skvatt galen.. =/

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0