Sjuk igen.

jahapp. sjuk igen dah. jag börjar tröttna på det här nu. det är inte kul längre..
Saknar min polle. ifs. är jag bara förkyld å allmänt slut i hela kroppen så ja borde kunna åka till stallet igentlen. men, med tanke på att det är kallt och jag igentligen måste rida. ush. jag vill bara spy pået. jag orkar inte. dessutom måste jag varje dag mocka 4 jävla boxar. jag tycker ärlig att helka kan mocka själv.. >.< jag orkar inte med alla fyra. ush ush. tur att Anna brukar följa med.. =)  då får jag litta hjälp.
sen har helka fråga mej om ja ville rida till rauta. men nej. den hästen är helt veck. så jag vet inte vad jag ska göra. sa att ja skulle fundera på det..;) kanske går det om jag longerar henne innan? har ju ingen lust att brta armen direkt o_O eller ja.. jag orkar inte sitta här igenltigen. men jag ska plugga teori inför körkortet.

igår va de dans. ajja. hanna dansa.. jävla dukti hon blitt!!! tummen upp vafan :D
nu ska ja sluta skriva. bye bye.


[Updat. 19.15]
nu börjar min feber komma tillbaka.. buhu.
jag har inte kunna gått ut idah alls. fast jag ville. nu har jag inga smaklökar kvar heller. har läst ut nästan alla av mina böcker. orkar inte låna film heller.. dyrt. men men.
min mamma är lite lack, tror jag ska forts. med projektarbetet ialf. ? hehe.


johan jag saknar dej

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0