Avis..

Jag är så grymt avis på er alla som funnit kärleken.. Jag vill åxå få känna av den.
men hur jag än gör så går det inte. tro nu inttt jag är lebb åså nej nej. vilken fasa. inte för att vara elaka mot alla som är det. ta inte illa upp! det där lät helt fel... förlåt förlåt!!
Bäst å sluta på den meningen nu innan jag har någon som knackar på min axel.

Igår bakade jag Chokladmuffins med Marsmallows.. =D
Gör dom ni med. dom vart jätte goda. tyvärr ingen bild ni får klara er utan!

Receptet;
100 g smör eller margarin
2 ägg
3 dl socker
1 1/2 dl vetemjöl
4 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
En näve grovhackade valnötter (kan uteslutas)
Minimarshmallows


Smält smöret och blanda med övriga ingredienser förutom marshmallows. Fördela i 10 stora muffinsformar och grädda längst ner i ugnen i 200°C ca 15 min. Lägg en hög marshmallows på varje muffin och ställ in i ugnen högst upp någon minut tills marshmallowsen sväller och får lite färg. Låt svalna något.



Nu så är jag snart klar med mitt projaktarbete. det är så jävla skönt att få allt gjort... =)
nu har jag inte vart i stallet på två dagar. fatta överskotts energi jag har.. haha.
Saknar min hest.. :( men får träffa henne imorgon.. tnker trottsa Helkas Magsjuka. !
Nu har jag inget mer å skriva tror ja. mamma kom hem nu så hon ska hjälpa mej med Hyllan..
Pusshej!

Lägger in en bild från när vi var i Sthlm på An cafe...<3
image10

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0