tjohej

snart åker jag till öddö.. yeeey.. Jenny får jag låna några tv spel?? xD
sitter i skolan och håller på med en artikel om Maddie.. jag har inte kommi fram till mycket men jag kan ju prata om de iallafall.

På torsdag är de film kväll..:) Jag, Jenny och Anna.. haha! kul de ska bli.. ska tjata på anna att hon ska ta med simpsons..:) så ska jag be min bror bränna ut ARTHUR!:D hahahahahhaa skojj skojj.. inte för jag tror att de när nån osm vill se arthur mer än mig men ändå.. : ) 

nej nu vet jag itne vad ja ska skriva mer.. Detta är vad jag har kommi fram till..

Madeleine McCann, 4, kidnappades från familjens lägenhet på en semesteranläggning i Praia da Luz i Algarve, Portugal, den 3 maj i år. Hon har varit borta i över 100 dagar, polisen har hittat en blodfläck i lägenheten som Madeleine försvann i. Polisen har även fått upp lik lukt på föräldrarnas bil nycklar.  Polisen tror att föräldrarna skulle ha använt sig av sömnmedel, för att få henne och somna. Men råkade ge henne en överdos så att hon dog.Bägge föräldrarna är ju läkare och dom  har säkert tillgång till vissa preparat.

haha..

hej hej morika, hej på dig morika..  

image6

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0