Tjillevippen

Nu sitter jag i skolan och har samhälls kunskap..ser du det? mahaha....
nej me orka.. vi har haft samäll sen kl. 08.45 kul typ inte..
annars då? jo de funkar väl, igår satt jag och skrev av recept så nu har jag ett block med massa göttiga recept.. inte för att du bryr dej precis..

å mer då? jo min kompis sviker mej.. de enda hon har sagt till mig idag är Hej! hallå? hej? å vi ska vara bästa vänner?? Tack! jag vet att jag nte har vart så social av mig men jag har en anleding till det och jag tänker inte dra upp de nu för ämnet är fortf. känsligt.. ,_,

de känns oxå skönt att börja skolan igen.. ärligt.. snart åker jag bort till öddö bara några veckor kvar då.. skönt!!

nej nu ska jag käka OM de blev någon mat eller va Lunis sa.. HAhah Dumma Ettor!! xD



Btw.  Du är Sneee



The Stoppie Man.. we miss u :(

Kommentarer
Postat av: Gunnar

vaddå dumma ettor ??????? O.O jag i sådana fall måste det ha varit den andra gruppen, för min grupp kunde då inte göra några fel, eftersom JAG var med !!!

2010-02-14 @ 19:51:51

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0