STHLM!!

imorron åker jag.. Massa kuul ju... ska köpa ny mp3 funderar på Ipod nano, Samsung k5 eller den svarta samsung K3..  hehe börjar fan få krupp på min nu.. ò_ó tejpad batterilucka, den startar om sig, tar bort låtar av sig själv.. men nej då.. de är normalt!! NOT!!! >.< 
yeeeey.. bo på ett 5 * hotel.. massa mysigt..:D  igår va fan den roligaste dagen ever kändes de som.. jag, helena och julia gick ner till hamnen... å dum som ja är gick jag i flipp flopp så jaa.. de ena ledde till de andra.. nukan jag ialf. gå lite..

idag va jag i stan me pappi å mamma.. De tar inte lång tid. vänta i bilen.. inte lång tid? ja satt över en jävla timme!! tur att bettina ringde så jag fick lite sällskap ialf.

Snart kommer du..:) lilla tremänning.. shiit pommes va du är efterlängtad.. nu får du klämma ut ungen Linda!!! ^_^

Har en ny garderob nu åxå. eller jaa.. garderoben är väll inte ny.. men innehållet ialf.. slängde ut allt som jag inte använde å de vart mkt. ^^ nu ska jag snart käka tror jaa.. inte för jag är hungrig eller så.. men ändå.. :S

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0