imorgon,,

då är de en vecka.. en hel vecka sen johan tvingades lämna oss för att gud ville ha den bästa ängeln... men kunde du inte ha låtit han vara kvar här på jorden?? du kunde ha sett till han då och då.. varför var du tvungen att slita johan ifrån oss?? fast jag vet att de är omöjligt så ber jag att han ska komma tillbaka..

ja kalla mig töntig.. men jag ber för johan... för att han ska ha de bra... och att han är älskad..

johan... du dog på den du älskade.. vad mer kunde vi ha begärt?? inget antar jag...
 imorgon ska jag ut och lämna blomma...

de är så hemskt.. varför du johan? varför ingen gammal gubbe som left sitt liv?
nej han ville ha dej.. just DEJ!! för att du va den bästa!!  
*


» 5/1-91 ~ 14/8-07, Johan Nilsson Huopana Vila i frid  
*
Http://huopana.site24.se/
*
*
*
*

image4

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0